Vi söker projektadministratör!

****DET GÅR EJ ATT ANSÖKA DENNA TJÄNST LÄNGRE****

För att kunna klara av den ökade efterfrågan på våra tjänster, framförallt när det gäller inredningsprojekt behöver vi nu förstärka vårt lag med en projektadministratör.

Klicka här för annons i pdf-format **länken är inaktiverad** eller läs nedan.

Projektadministrerande eftermarknadssäljare

Ergona AB är ett fristående inredningsföretag som arbetar med återförsäljning av ett brett sortiment av möbler och ergonomiska produkter. Främst verkar vi inom offentlig miljö och i näringslivet. Vi finns idag i Göteborg med 10 medarbetare och omsätter ca 35-40 mkr SEK.
Vi söker en Projektadministrerande eftermarknadssäljare
Placering: Mölndal Bransch: Kontor, Administration, Inredning Antal tjänster: 1

Din framtida utmaning

Som projektadministratör hos oss kommer du att vara KAM säljarens högra hand och sköta allt praktiskt i projektfasen på administrationsnivå. När projektfasen är över kommer du ofta att vara kundens kontakt gällande kompletteringsförsäljning, reklamationsärenden och andra frågeställningar. Detta medför att du även kommer att arbeta mot en individuell försäljningsbudget.
Bland annat kommer du att assistera KAM säljaren i projektplanering (exempelvis att bevaka och administrera projekttidplaner och skapa budgetkalkyler), lägga order, inköpshantering, leveranssamordning och installation.
Organisationen är väl sammansvetsad med en kultur som är kundfokuserad, serviceminded och affärsinriktad. I ditt arbete kommer du att kommunicera och samverka med KAM säljare, kunder, leverantörer, servicepersonal, ekonomi.

Den du är idag

För att lyckas i din roll behöver du framförallt vara en duktig administratör med ett säljande sätt. Som person ska du vara ordningssam och strukturerad med god förmåga att planera och organisera. Du ska också kunna arbeta självständigt, agera med självförtroende och drivas av att agera serviceinriktat och lösningsorienterat.
Vi ser att du har god erfarenhet av att ha arbetat i en liknande roll tidigare med i huvudsak projektadministration. Det är meriterande om du har erfarenhet av kundkontakt och inredningsbranschen. Goda kunskaper i Windows och Office-produkterna är en förutsättning och kunskaper i affärssystemet Pyramid är en fördel men inget krav.
Det är också viktigt att du har en bra förmåga att presentera och kommunicera information tydligt. Dina kunskaper i svenska och engelska språket är goda både muntligt och skriftligt.

Kontakt

Ergona har huvudkontor och showroom på Göteborgsvägen 46 i Mölndal.
Totalt är vi 10 medarbetare inom administration, sälj och service.
Vill du också skapa arbetsmiljöer att trivas i? Sök då tjänsten genom att skicka CV till rk@ergona.se. Har du frågor? Kontakta då Robert Kilén på 031-7782201.
Vi gör intervjuer löpande och har därför inte satt ett slutdatum på denna tjänst.

Vi ser fram emot din ansökan!

Skriv ett svar